2024. szeptember 24 napjától az eddigi 4 féle szakmai kiegészítő biztosítások körét bővítjük az E-ingatlannyilvántartási eljárásban jogi képviselet tevékenységre vonatkozó valamint az ingatlannal kapcsolatos okiratszerkesztési tevékenységet folytató ügyvédek kiegészítő biztosításokkal. A kiegészítő biztosítások kizárólag az alapbiztosítás mellé köthetőek.
Minden kiegészítő biztosításra vonatkoznak a díjkedvezmények (éves díjfizetés, tartamengedményes kedvezmény, a kármentességi díjkedvezménybe is beleszámít)
Az alábbi kiegészítő biztosítások érhetőek el:
- Ingatlanközvetítői kiegészítő tevékenységre kötött kiegészítő biztosítás
- Felelős akkreditált közbeszerzési tanácsadók kiegészítő biztosítás
- Adatvédelmi kiegészítő biztosítás
- Adótanácsadói kiegészítő tevékenységet folytatók kiegészítő biztosítás
- Ingatlannyilvántartási eljárásban jogi képviseleti tevékenységre vonatkozó kiegészítő biztosítás
- Az ingatlannal kapcsolatos okiratszerkesztési tevékenységet folytató ügyvédek kiegészítő biztosítás
A kiegészítő biztosítások megkötésének módjai:
- a https://mubse.hu oldalon az Irodavezető/egyéni ügyvéd belép az Ügyvédportálra és a saját felhasználói fiókjába, ahol a „Saját Biztosításom” menü alatt lévő „Kiegészítő Biztosításaim” almenüben kiválasztja a kiegészítő biztosítás fajtáját, a szerződéskötés dátumát, majd az adatok beküldésével már meg is történt a kiegészítő biztosítási ajánlat megküldése.
- a https://mubse.hu oldalon az Ügyintézés menüben a Szerződéskötés/Szerződés módosítás almenüben megtalálható Biztosítási ajánlat, amelyet kitöltve, aláírva a mubse@mubse.hu e-mail címre meg kell küldeni. A biztosítás ajánlat kitöltéséhez található egy útmutató ugyanebben a menüpontban. A Biztosítási ajánlat 6-os pontjában találja az egyes kiegészítő biztosítások megnevezését.
A beküldött adatok alapján felvesszük nyilvántartó rendszerünkbe a biztosított adatait. A Biztosítási ajánlatot az irodavezető írja alá, alkalmazott ügyvéd esetében pedig a munkáltató.
Mindkét esetben 1 munkanapon belül az Egyesület adminisztrációja visszaigazolja a módosítást, egyben tájékoztatjuk a megváltozott fizetési kötelezettségről.
- személyesen irodánkban járva: személyes szerződésmódosítás esetén egyéni ügyvédnek, egyszemélyes iroda vezetőjének, többszemélyes iroda esetén az iroda vezetőjének személyesen kell megjelennie, vagy a megfelelő meghatalmazással bárkit megbízhatnak a szerződéskötéssel.
A két új kiegészítő biztosítás részleteiről a honlapunk főoldalán a Hírek, információk alatt valamint az Ügyintézés E-ingatlan menüpontjában olvashat.
Kapcsolódó dokumentumok: