Egyesületünk tevékenysége karbonsemleges
Ügyintézés

Kiegészítő biztosítások

2024. szeptember 24 napjától az eddigi 4 féle szakmai kiegészítő biztosítások körét bővítjük az E-ingatlannyilvántartási eljárásban jogi képviselet tevékenységre vonatkozó valamint az ingatlannal kapcsolatos okiratszerkesztési tevékenységet folytató ügyvédek kiegészítő biztosításokkal. A kiegészítő biztosítások kizárólag az alapbiztosítás mellé köthetőek.

Minden kiegészítő biztosításra vonatkoznak a díjkedvezmények (éves díjfizetés, tartamengedményes kedvezmény, a kármentességi díjkedvezménybe is beleszámít)

Az alábbi kiegészítő biztosítások érhetőek el:

 

  • Ingatlanközvetítői kiegészítő tevékenységre kötött kiegészítő biztosítás
  • Felelős akkreditált közbeszerzési tanácsadók kiegészítő biztosítás
  • Adatvédelmi kiegészítő biztosítás
  • Adótanácsadói kiegészítő tevékenységet folytatók kiegészítő biztosítás
  • Ingatlannyilvántartási eljárásban jogi képviseleti tevékenységre vonatkozó kiegészítő biztosítás
  • Az ingatlannal kapcsolatos okiratszerkesztési tevékenységet folytató ügyvédek kiegészítő biztosítás

 

A kiegészítő biztosítások megkötésének módjai:

 

  • a https://mubse.hu oldalon az Irodavezető/egyéni ügyvéd belép az Ügyvédportálra és a saját felhasználói fiókjába „Saját Biztosításom” menü alatt lévő „Kiegészítő Biztosításaim” almenüben kiválasztja a kiegészítő biztosítás fajtáját, a szerződéskötés dátumát, majd az adatok beküldésével már meg is történt a kiegészítő biztosítási ajánlat megküldése.

 

  • a https://mubse.hu oldalon az Ügyintézés menüben a Szerződéskötés/Szerződés módosítás almenüben megtalálható Biztosítási ajánlat, amelyet kitöltve, aláírva a mubse@mubse.hu e-mail címre meg kell küldeni. A biztosítás ajánlat kitöltéséhez található egy útmutató ugyanebben a menüpontban. A Biztosítási Ajánlat 6-os pontjában találja az egyes kiegészítő biztosítások megnevezését.

 

A beküldött adatok alapján felveszük nyilvántartó rendszerünkbe a biztosított adatait. A Biztosítási ajánlatot az irodavezető írja alá, alkalmazott ügyvéd esetében pedig a munkáltató.


Mindkét esetben 1 munkanapon belül az Egyesület adminisztrációja visszaigazolja a módosítást, egyben tájékoztatjuk a megváltozott fizetési kötelezettségről.

 

  • személyesen irodánkba járva, Személyes szerződésmódosítás esetén egyéni ügyvédnek, egyszemélyes iroda vezetőjének, többszemélyes iroda esetén az iroda vezetőjének személyesen kell megjelennie, vagy a megfelelő meghatalmazással bárkit megbízhatnak a szerződéskötéssel.

A két új kiegészítő biztosítás részleteiről a honlapunk főoldalán a Hírek, információk alatt valamint az Ügyintézés E-ingatlan menüpontjában olvashat.


Kapcsolódó dokumentumok: